So this is Christmas…

24 00000001203+00:00,2007 Roxana Streinu

Este primul Craciun din viata mea pe care il petrec departe de familia mea! Si este primul Craciun pe care il petrec totalmente singura! E oarecum decizia mea. Si imi dau seama ca de dragul carierei as renunta la orice altceva! Pasi mici dar siguri. Asta imi propun pentru 2008.Lucrez si maine, 25 decembrie 2007, apoi pleca-voi acasa, unde ma asteapta. Ma asteapta masa plina, zambete, imbratisari si povesti. Ma asteapta ei, cei pe care ii am si pe care ii iubesc atat de mult!  Mai lucrez si pe 31, asa ca este foarte probabil ca acesta sa fie ultimul post din 2007.

Acum, la sfarsit de drum, nu regret nimic din ce am facut, ci doar cateva lucruri pe care nu le-am facut. Cred ca toate acestea fac parte din procesul formarii mele ca om. Cel mai mult regret ca inca nu am invatat sa am rabdare. In ultima vreme multe lucruri capata sens. Unele vechi de ani de zile. Sper ca acum, dupa ce inca un an a mai trecut, sa iubesc si sa ma las iubita, sa nu mai fiu atat de aiurita si sa invat sa pretuiesc fiecare clipa a existentei mele! Sa muncesc cel putin la fel de mult, dar si sa am grija de cei dragi!

Iertati-ma ca nu v-am raspuns la telefon, ca v-am respins apelul si nu v-am mai sunat inapoi, ca v-am promis ca ne vedem si nu m-am tinut de cuvant. Iarta-ma Cory ca te-am neglijat atat de tare! Iarta-ma Badois ca nu ti-am raspuns la niciun mesaj. Iarta-ma D pentru tot! Iarta-ma Thomas, my dear, ca nu ne-am vazut azi. Iertati-ma colegi dragi ca nu v-am vazut mai des. Iarta-ma Ana mea ca nu am mai mers la teatru. Iarta-ma Anycka pentru ca nu am rezolvat ce aveam de facut impreuna. Iertati-ma toti! Stiti ca va iubesc!

Acestea fiind scrise, ma retrag cuminte in casuta mea cu miros de brad , vanilie si lumanari, unde ma asteapta my companion , the night!

Craciun fericit, dragii mei! Bucurati-va de cei dragi si de viata!

Entry Filed under: My personal thoughts

12 Comments Add your own

  • 1. Mihai Medvedovici  |  24 00000001246+00:00,2007 la 13:17

    Stii, mi-e foarte greu sa fiu coerent in ce…emit. Nu sunt sigur ca se poate asocia un „pentru ca” neaparat obiectiv, dar adevarul e ca de foarte multe ori ma sperii oarecum singur. Nu stiu exact daca are legatura cu atitudinea mea fata de societate, in fine, fata de ceea ce e „natural” in privinta ei ca…suma de reguli. Dar cert e rezultatul, si cum se intoarce el asupra mea ca perceptie. Cred ca incerc sa imi cer scuze daca am uitat ca…ma rog, deviatiile mele aproape de halucinatie (in lipsa unui alt termen mai doct, potrivit, etc), care mie, fiind evident obisnuit cu ele, imi sunt suficiente pentru a-mi justifica, explica, ordona comunicarea (fiindca la asta incerc sa ma refer acum)nu au si evident nu pot sa aiba acelasi rol pentru cineva care nu le cunoaste. Of dar ce exprimare dupaurechica pentru ceva foarte simplu…imi cer scuze ca am fost…egoist, nu foarte inteligent,si cate altele uitand diferenta esentiala dintre un dialog si un monolog, imi cer scuze ca am intrat, poate, un pic prea incaltat aici, intr-un spatiu pana la urma destul de personal si, prin extensie, in viata ta. Iti spusesem ca ma sperii singur…apropo de temeri, pentru mine una din cele mai puternice e posibilitatea de a fi inteles gresit, avand ca explicatie poate facila, la indemana, si alte sinonime, ca refuz, poate constient, sa urmez niste pasi pana la urma necesari si firesti in relatiile interumane, fie ele si atat de abstractizate ca cea de fata. Ca sa inchei „rotund”, imi cer scuze si pentru ca imi permit sa folosesc spatiul asta pentru corespondente personale; daca imi ofera in vreun fel circumstante atenuante, am citit toate posturile respective, fara pretentia ca mi-ar fi adresate in vreun fel sau ca as stii ceva despre tine, insa cu bucuria de a descoperi pe cineva nou. Fara sa pretind ca ma pricep am observat ca in domeniul in care te afli acum profesional se aminteste des de „oferirea de sanse”-sansa de a ma face placut, sansa de a castiga acceptul „grupului”, etc. Am voie si eu? Pentru ca da, sper sa nu imi fi ratat sansa de a fi perceput asa cum sunt, din cauza orgoliului meu stupid de a refuza ceea ce eu consider „canoane”. Ok…cred ca mi-am ratat (verbul zilei) o vocatie serioasa in bransa pastorilor baptisti, caci de logoree nu duc lipsa. Si cand ma gandesc ca tot ce am zis se putea rezuma in …”nu sunt atat de dubios precum par, ci…ummm…exprimarea-mi e dubioasa/dar tot timpul migaloasa/da-mi-veti rogu-v’ circumstante/nu conten a-vea sperante” (ar face o felicitare de succes, imi permit sa previzionez 🙂 ). Ok…umm…nu simt ca m-am facut mai inteles…cum sa ma exprim eu…sunt normal,nu sunt un panditor, nu asa si pe dincolo…fa’real! 😦 ah dar e fara speranta. Sunt condamnat la dubiosenie.

  • 2. Mihai Medvedovici  |  24 00000001250+00:00,2007 la 13:17

    Scuza-mi double postul in termeni forumistici, dar constat recitind ce am scris (da, recurg la asa ceva) diverse scapari gramaticale. umm…frenezia redactionala! Contextul neprietenos! Etc! Etc! Etc!

    🙂 dupa cum am spus, sunt un orgolios

  • 3. Mihai Medvedovici  |  24 00000001221+00:00,2007 la 13:17

    Scuza-ma (un alt cuvant preferat) si ca ma erijez in vocea poporului/constiintei/constatatorul de serviciu/etc., dar faptul ca pare sa nu (iti) trimita (mai) nimeni mesaje astazi/acum la U nu se datoreaza expeditorilor, ci unei(a) din retelele de telefonie mobila predilecte, care fails to deliver, quite frankly. 🙂
    Uite eu de exemplu am incercat sa iti urez la multi ani, cristina.
    Am eu o teorie conform careia toate chestiile astea nu imi servesc foarte mult la propasirea sanatatii mentale, dar… 🙂

  • 4. Mihai Medvedovici  |  24 00000001248+00:00,2007 la 13:17

    Si acum ma dedau la practicile oculte izvorande din negura trecutului imemorial si comun. Respectiv ma duc la bunica mea pentru masa de craciun.
    🙂 Daca nu mai apuc sa ma exprim in vreun fel, o zi buna, si drum bun pana acasa (oriunde si orice ar fi asta)!

  • 5. Mihai Medvedovici  |  24 00000001209+00:00,2007 la 13:17

    scuza te rog incoerenta care rezulta din mesaje intarziate, retele dumnezeustiecumice, posturi, etc, in mod evident universul conspira impotriva mea. (o teorie de gen, la scara mai larga, daca vrei) :).

    p.s. the sms fairy really hates my guts. 😦

  • 6. Mihai Medvedovici  |  24 00000001210+00:00,2007 la 13:17

    p.p.s in acest moment am plecat fizic la bunica, so… 🙂

  • 7. Mihai Medvedovici  |  24 00000001220+00:00,2007 la 13:17

    mi-ar fi Foarte (observa f-ul mare) dificil sa iti explic… Tehnic vorbind, Mihai-ul craciunului trecut (de acum jumatate de ora) a trimis sms-ul cu „vantul desfasurarii trebii” cand era inca acasa si planuia sa plece. Mihai-ul craciunului prezent e INCA acasa fiindca nu se indura sa plece, sperand ca mai poate salva ceva din aparenta coerenta a gandirii sale iar Mihai-ul craciunului viitor va muri lefter, maniaco depresiv si singur, daca nu vireaza puternic stanga caruta santalie a vietii sale. 🙂
    …relativ logic.

  • 8. Ana  |  24 00000001223+00:00,2007 la 13:17

    sigur ca „te iert” ca nu am fost la teatru impreuna, dar mai degraba ar trebui sa imi cer eu scuze ca nu am fost la balet cu tine.. Dar intr-un fel aceste „omisiuni” ma bucura pentru ca astfel mai adaug doua lucruri pe lista de dorinte pentru 2008, 2 lucruri pe care le astept cu nerabdare, sa stii! Multi pupici care sa te incalzeasca pe tot parcursul acestor sarbatori! :*:*:* Craciun fericit si drum bun spre casa :*:*:* unde te asteapta o familie iubitoaare!

  • 9. Mihai Medvedovici  |  24 00000001213+00:00,2007 la 13:17

    Nu pot decat sa-mi inchipui gradul inalt de corenta si apreciere atribuit textelor mele de catre (si sper ca nu e cuvant teribil de „tavernal” – care, de acum, este cvasi-oficial un adjectiv) obisnuitilor locului asta (analog 🙂 ), dar…poate daca asigur pe toata lumea ca nu, nu sunt un comis -voiajor foarte, foarte lipsit de har…? 🙂
    …ci un student la arhitectura (in sensul ion mincu-ic al termenului), in anul 2. Care apreciaza considerabil mai mult decat s-ar fi asteptat produsele lactate, e un entuziast al muzicii in general si al chitarei in particular, si se simte considerabil jenat de postura autoevocanta in care s-a (cum altfel?) autopus (cum altfel?) dumnezeu stie cum. 🙂
    …se indoieste ca are vreo aptitudine reala dincolo de ce poate exploata din disponibilitatea (considerabila, ce-i drept, respectiv suprinzatoare data fiind autocenzura ce-i e nume-de-mijloc – pruteanu-ic fie spus-) de a se pune in diferite posturi, uneori un pic prea direct-sub-nicovala-ce atarna-tremurator-de-o-funie-despletinda-ic doar de dragul spotlight-ului palpaind care se intampla sa treaca pe acolo.

    lucruri dinacestea. 🙂

  • 10. Mihai Medvedovici  |  24 00000001229+00:00,2007 la 13:17

    …totul pana cand cineva va izbucni „dar get your own darn blog and take it there, geez!!” 🙂
    ei bine si atunci…

  • 11. Alexandra Teodorescu  |  24 00000001213+00:00,2007 la 13:17

    Eu nu am de ce sa te iert, d`asta nu m`ai inclus pe „lista iertarilor” 🙂 Nu am de ce sa te iert, pentru ca mi`ai fost mereu aproape, pentru ca m`ai iubit si m`ai inteles, pentru ca ai fost asa cum numai tu poti sa fii… pentru ca ai fost tu, scumpa mea. Te iubesc si sper ca noul an sa fie mai bun, pentru amandoua. Vreau sa scot un cuvant din vocabular in 2008 🙂 sper sa ma ajuti sa facem asta impreuna. Te :*:*:*

  • 12. Roxana-Sindy  |  24 0000000156+00:00,2007 la 13:17

    Ai uitat de mine,nici nu-ti mai aduci aminte?Eu nu te-am uitat si chiar m-am gandit la tine de sarbatori, chiar te asteptam pe la mine!Oricum nu mai conteaza dar vreau sa stii ca eu nu te uit,din cand in cand imi aduc aminte de tine si mi-a parut foarte rau ca nu am avut cum sa iau legatura cu tine.Iti doresc din tot sufletul sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus dar asta nu inseamna sa renunti la viata personala, adica tot timpul spui ca nu ai timp,daca vrei iti faci timp de toate asa cum fac eu!Anul acesta sper sa fie mai bun si sa-ti rezervi timp si pt. o veche prietena ,sa fii iubita si fericita ,sa-ti faci timp sa ajungi si pe la mine,doar mi-ai promis!Te pup!Mi-e tare dor de tine!Abia astept sa te vad!


Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

decembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts