Simple pleasures…

24 0000000324+00:00,2007 Roxana Streinu

Nu am mai scris de ceva vreme. In tot timpul asta, ca de obicei, am facut multe lucruri, simturile mi-au fost zdruncinate, mi-am dus cotidianul in spate, insa de fiecare data am fost fericita si asta pentru ca am viata plina de tot felul de chestiuni aducatoare de zambet. Din acest motiv, am decis sa dedic acest post tuturor acelor mici lucruri care ma ajuta sa make it through the days si sa fiu „tot timpul zambitoare printre toate fetele triste”, asa cum mi-a scris deunazi Coryc.

Sunt fericita ca Pepsi e light „because it’s hard to be a woman sometimes”, sunt fericita ca nu mai locuiesc singura, pentru ca astfel am invatat sa ascult si sa imi cer iertare. Ii multumesc masinutei mele ca ne plimba pe mine si pe prietenii mei.Lor le multumesc ca exista si ca ma iubesc asa cum sunt. Micutului meu Blackberry ii multumesc  pentru ca, desi l-am neglijat si ranit in nenumarate ori, inca functioneaza si imi e alaturi. Le multumesc oamenilor care imi zambesc. Ma bucur ca i-am descoperit pe Squeezer, care imi canta „my little tamagotchi”, precum ii multumesc tamagotchi-ului meu ca ma iarta cand nu ma joc cu el si nu il hranesc asa cum ar trebui. Iubesc vacutele, implicit le multumesc pentru lapticul lor din care sunt facute ciocolata Milka, produsele Kinder si inghetata. Le multumesc baietilor care ma curteaza , facandu-ma sa ma simt frumoasa atunci cand nu am buzele date cu gloss si genele rimelate. Le multumesc domnilor profesori care ma ajuta sa imi recapat increderea de sine si in scoala mea draga. Ii multumesc lui Bucuresti ca m-a primit cu bratele deschise, ca s-a lasat cucerit si ca imi tine companie clipa de clipa. Il iubesc , caci el a fost primul meu vis implinit. Insa, cel mai si cel mai mult, ii multumesc lui Ingeras, caci fara ea, viata mea nu ar mai fi atat de frumoasa si nu as sti sa am grija de ceilati prieteni ai mei.

Acestea, my dears, sunt  cele mai frecvente motive aducatoare de zambet din viata mea. Sper ca atunci cand si voi avea -veti sufletul trist, obrajii plini de lacrimi sau ganduri rautacioase, ceva frumos din viata voastra sa triumfeze si sa redeveniti pasnici si intelegatori. Asa cum scrie si Niki pe blogul ei, rozul si bunatatea, vor invinge intotdeauna. Pentru ca este mult mai greu sa fii bun, decat rau , iar oamenii merituosi , nicicand nu vor alege calea cea mai simpla!

Sa aveti zile insorite si pline de zambete!

Entry Filed under: My personal thoughts

2 Comments Add your own

  • 1. sorin  |  24 0000000323+00:00,2007 la 13:17

    Viata e presarata si cu bune si cu rele. Dar mereu trebuie sa avem puterea sa trecem peste toate.

  • 2. Klin  |  24 0000000402+00:00,2007 la 13:17

    multumesc ekipei Ferrari care m`a facut fericit printr`o dubla intr`o zi mohorata si poate kiar infecta de Duminica…


Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

martie 2008
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts